Startseite
    FF´s
  Über...
  Archiv
  News über Tokio Hotel
  *~DowNlOaDs~*
  Songtexte auf polnisch!
  Artikel aus der Bravo... Auf polnisch!
  Interview aus der YAM auch auf polnisch!
  Songtexte auf englisch!
  PIX!
  Videos!
  Filmriss und dann weiter?!?
  Warum?!?
  Wir sind Freunde für´s Leben...!
  Von München nach HH^^
  Schizophren und sow...
  Hamburg oda doch Loitsche?
  Urlaub.. oder doch Horror?
  Hat keinen Namen...
  Tell me always the truth!
  Gästebuch
  Kontakt
 



  Links
   Die Offizielle Tokio Hotel Page
   Eine Page über Tom Kaulitz



http://myblog.de/tokiohotelbebihs

Gratis bloggen bei
myblog.de





Wolny w kazdnym wypadku -Frei im freinen Fall
Moje mieszkanie
Jak martwy lÄ…d
Pisze list
Do nieznajomej
Moje lustrzane odbicie
Odszukam je
Mój list gończy
Pokrywa krew
Nie chcę wracać
Tylko się stąd wydostać(uciec)
Powietrze na mojej twarzy
Jestem w stanie nieważkości
I dla mnie staje sie oczywiste
Że moje życie nie będzie więcej takie samo

Ref. Jestem
Swobodny w spadku swobodnym
I nigdzie więcej nie mogę czuc się swobodnie!

1000 oczu
Przeciwko mnie
Przeciwko wszystkiemu
Dla chwili
I wtedy
Wszystko zamarza
Ja trzymam się ciepło
Dla próby ucieczki

Chcę tylko być swobodny
Jeszcze raz być swobodnym
Tylko raz być swobodnym
Zostawcie mnie samego!
Wenn nichts mehr geht (Kiedy nie będzie innego wyjścia)
Nie ma juz nikogo, kto mnie naprawdÄ™ dobrze zna
Mój świat stopniowo się załamuje
Własnie upływa happy-end
Nie muszę płakać o ciebie
Wiem, że nie jesteśmy nieśmiertelni
Ale kiedyś powiedziałaś:

Kiedy już niczego nie bedzie
StanÄ™ siÄ™ Aniolem - tylko dla ciebie
Każdej ciemnej nocy Tobie się ukazywać
Następnie polecimy daleko stad
Nigdy siÄ™ juz nie zgubimy

Aż mi się pierwszy raz ukażesz
Wyobrazam sobie, że ty z góry
PÅ‚aczesz nad chmurami dla mnie
Czekam nieskończenie długo na Ciebie
Ale nieskończoność nie istnieje
Ponieważ powiedziałaś kiedyś

Kiedy juz nie bedzie innego wyjścia
StanÄ™ siÄ™ Aniolem - tylko dla Ciebie
I każdej ciemnej nocy Tobie się ukazywac
Następnie polecimy daleko stad
Nigdy się już nie zgubimy - nigdy się nie zgubimy

(Jeśli nie będzie innego wyjścia)

Pomyśl tylko o mnie i zobaczysz
Anioła, który unosi się obok ciebie
Pomyśl tylko o mnie i zobaczysz
Anioła, który leci obok Ciebie

Kiedy już nic się nie uda
StanÄ™ siÄ™ Aniolem - tylko dla Ciebie
I tobie się każdej ciemnej nocy ukazywać
Potem polecimy daleko stÄ…d
Nigdy się już nie zgubimy

kiedy już... kiedy już nie bedzie innego wyboru
kiedy już... kiedy już nie bedzie innego wyboru
Nieskończoność ( Unendlichkeit )
Cieplo niesie nas aż do nieskończoności
Wszystko pędzi wokół nas
W świetle księżyca stoimy jedynie my dwoje
Ref:
Nieskończoność nie jest tak daleka
Nieskończoność nie jest teraz tak daleka

Następna wieczność jest już na czasie
Na zawsze jest wszystko co w nas pozostanie
Poprzez horyzont widzÄ™ Niebo
Schwarz (czarny)
Świat jest odmienny
Każdy kamień staje się szalony
Nie mamy strachu
jeszcze nie
Co przychodzi, jest nieznane
Jesteśmy na ostatnim metrze biegu
Brakuje jeszcze tylko kawałka
jeszcze tylko kawałka

Spojrzenie z powrotem jest czarne
i przed nami rozpościera się noc
Nie ochodzi

na szczęście
na szczęście
nie odchodzi
nie odchodzi

Gdzie sÄ… wszyscy
ci, którzy byli zazwyczaj z nami
czy oni nas spisali na straty
Jest ciemno tutaj w świetle,
tu jest wszystko i nic
i dlatego urodziliśmy się

Spojrzenie z powrotem jest czarne
i przed nami rozpościera się noc
Nie odchodzi

na szczęście
na szczęście
nie odchodzi
nie odchodzi

Pozwala nam ostatni biegu krok
I później wspólnie palony ślad

Pozwala nam ostatni biegu krok
I później wspólnie palony ślad

Chodź
Chodź

Spojrzenie z powrotem jest czarne
i przed nami rozpościera się noc
Nie odchodzi

na szczęście
na szczęście
nie odchodzi
nie odchodzi

Spojrzenie z powrotem jest czarne
i przed nami rozpościera się noc
Nie odchodzi

na szczęście
na szczęście
nie odchodzi
nie odchodzi
Krzycz (Schrei)
Wstajesz
I walczysz
Mówią dokąd powinieneś pójść
Gdy jesteÅ› tam
Słuchasz jeszcze co powinieneś myśleć
Dziękuje
To był kolejny niezły dzień
Nie mówisz nic
I nikt nie pyta ciÄ™:
Powiedz, czego chcesz?
Nie(x16)

Ref. Krzycz!!! Tak długo aż będziesz sobą
Krzycz!!! Nawet gdy to ostatnia rzecz
Krzycz!!! Chociaż to sprawia ból
Krzycz!!! Tak głosno jak potrafisz

Krzycz!!! Tak długo aż będziesz sobą
Krzycz!!! Nawet gdy to ostatnia rzecz
Krzycz!!! Chociaż to sprawia ból
Krzycz!!! Tak głosno jak potrafisz

Uważaj
Szczurze łapy czają się wszędzie
ŚcigajÄ… ciÄ™
Żeby chwycić w zasadzkę
Mówia o wszystkim o czym nawet nie marzyłeś
I zawsze jest za późno
I wtedy tego potrzebujesz
Nie(x16)

Ref. Krzycz!!! Tak długo aż będziesz sobą
Krzycz!!! Nawet gdy to ostatnia rzecz
Krzycz!!! Chociaż to sprawia ból
Krzycz!!! Tak głosno jak potrafisz

Krzycz!!! Tak długo aż będziesz sobą
Krzycz!!! Nawet gdy to ostatnia rzecz
Krzycz!!! Chociaż to sprawia ból
Krzycz!!! Tak głosno jak potrafisz

Wróć do punktu zero
Teraz nadchodzi wasz czas
Wiecie kto mówi prawde

Krzycz(tak głośno jak potrafisz)-krzycz(tak głośno jak potrafisz)-krzycz-krzycz
Teraz jest nasz czas...

Ref. Krzycz!!! Tak długo aż będziesz sobą
Krzycz!!! Nawet gdy to ostatnia rzecz
Krzycz!!! Chociaż to sprawia ból
Krzycz!!! Tak głosno jak potrafisz

Krzycz!!! Tak długo aż będziesz sobą
Krzycz!!! Nawet gdy to ostatnia rzecz
Krzycz!!! Chociaż to sprawia ból
Krzycz!!! Tak głosno jak potrafisz

A teraz milczeć!

Nie!!! Bo jestem sobÄ…
Nie!!! Bo to jest ostatnia rzecz
Nie!!! Choć to sprawia ból
Krzycz!!! Tak głosno jak potrafisz
Nie!!!
Nie!!!
Nie!!!
Nie!!!
Nie!!!
Nie!!! Krzycz tak głośno jak potrafisz!!!
KRZYCZ!!!!!!!!!!!!!!
Wypuście nas z tąd (Lass uns hier raus)
witam w naszym marzeniu - zakazy sÄ… zakazane
Niemcy potrzebują super-gwiazdy a nie super-idiotów
całkiem obojętne czy cos przeciwko temu jest – nie interesuje mnie

wypuście nas stad - my chcemy tam wejść
w naszym marzeniu pierwszymi być
nie zatrzymuj nas - to jest nasze marzenie
tam jest wszystko dozwolone - jeśli chcecie
możecie popatrzeć

każdego dnia wolna ręka - opuściliśmy wasza drogę
możecie resztę życia bez nas sami przegapić
i kiedy cały świat przeciwko temu jest – nie interesuje mnie

wynośmy się stąd - my chcemy tam wejść
w naszym marzeniu pierwszymi być
nie zatrzymuj nas - to jest nasze marzenie
tam jest wszystko dozwolone - jeśli chcecie
możecie popatrzeć

jeśli chcecie możecie popatrzeć

jeśli chcecie możecie popatrzeć

jesteśmy grupą chłopaków i jesteśmy też z castingu
a w następne lato znowu się rozejdziemy
w czterech małych marzeniach na twojej ścianie
a w następny dzień spaliłeś już plakaty
i masz następne w ręce

wypuście nas stad - my chcemy tam wejść
w naszym marzeniu pierwszymi być
nie zatrzymuj nas - to jest nasze marzenie
tam jest wszystko dozwolone - jeśli chcecie
możecie popatrzeć

jeśli chcecie możecie popatrzeć
Gegen meinen Willen
Jak ma mi niby lecieć
Nie oglądacie się już więcej
I myślicie że ja tego nie zauważam
Gdzie powinienem teraz iść
Co wy sobie myśleliście
Powiedzcie mi teraz w twarz
Powiedzcie poco to teraz wszystko łamać
To mnie dobija

To wbrew mojej woli
To wbrew sensowi
Dlaczego musicie się teraz rozstawać
Wasze imiona przemianowane
Nasz koniec jest już tu
I wy nie mówicie tego przede mną
NienawidzÄ™ was dlatego
To jest wbrew mojej woli

Przeciwko
Jestem przeciwko

Zapomnieliście już
Jak to było kiedyś
Spaliliście już nasze zdjęcia
Wyrzucam deski przez okno
Zaryglowuje drzwi
Nie powinienem widzieć
Że już dłużej nie potrafię
Wasz świat
Więcej sobie tego niezrobię
Dobija mnie

To wbrew mojej woli
To wbrew sensowi
Dlaczego musicie się teraz rozstawać
Wasze imiona przemianowane
Nasz koniec jest już tu
I wy nie mówicie tego przede mną
NienawidzÄ™ was dlatego
To jest wbrew mojej woli

Przeciwko
Jestem przeciwko
Przeciwko
Przeciwko
Przeciwko
Przeciwko
Przeciwko

Zaoszczędźcie sobie wasze kłamstwa
Niechce ich więcej słuchać
Ostatnia resztka miłości
Nie potrzebujecie mi więcej przysięgać
Nie chcę wam więcej przeszkadzać
Dobijacie mnie

Wbrew mojej woli

To wbrew mojej woli
To wbrew sensowi
Dlaczego musicie się teraz rozstawać
Wasze imiona przemianowane
Nasz koniec jest już tu
I wy nie mówicie tego przede mną
NienawidzÄ™ was dlatego
To jest wbrew mojej woli

Przeciwko
Jestem przeciwko
Przeciwko
Przeciwko
Jestem przeciwko
(Freunde Bleiben) zostać przyjaciółmi
Jesteś tym czym niechce być
Byłeś lepszy martwym niż Bill'em
Poliż mnie - dzięki to niejest konieczne
Żadnego pojęcia co to jest -
Co mnie drażni gdy ty tam jesteś
Dupku, - nie bierz tego do siebie

Nie mówie takiego gówna jak ty
Nie stoje na tym samym co ty
Tak jest dla mnie ok
Ale oddaj mi tylko tą jedną przysługę

Ref.

Proszę , nie zostajmy przyjaciółmi
Lepiej dla mnie gdy nie będziemy się znosić
Nigdy być jednego zdania
Jest lepsze niż podlizywanie się
Lepiej nie zostajmy przyjaciółmi

To jest przecież dla ciebie ok - czyż nie
Bez typów takich jak ty i ja
Byłoby przecież nudno

Każdego dnia muszę cię oglądać -
I inni którzy cię rozumieją
Jesteś największym(?) z idiotów
Nitowany łańcuch i tatuaże
Mamusia na to wszystko pozwala
Za to nosisz długie kalesony tatusia

Nie noszę takiego gówna jak ty
Nie podobajÄ… mi siÄ™ te same dziewczyny co tobie
To jest dla mnie ok
Ale oddaj mi tylko tą jedną przysługę

Ref.

To jest przecież dla ciebie ok - czyż nie
Bez typów takich jak ty i ja
Byłoby przecież nudno
Nie zgrywaj takiego miłego bo pożądnie ci się dostanie
Mam jeszcze dobrÄ… radÄ™ dla ciebie

2x Ref.

To jest przecież dla ciebie ok - czyż nie
Bez typów takich jak ty i ja
Byłoby przecież nudno
Ostatni Dzień (Der Letze Tag)
Teraz jesteśmy znowu tu- u Ciebie u góry na dachu
Ten cały świat tam na dole
może zajść tej nocy jeśli chodzi o mnie
Jesteśmy ostatni raz razem?
Przecież dopiero co się zaczęło

Jeśli ten dzień ostatnim jest
proszę nie mów mi tego jeszcze
Jeśli to jest nasz koniec
nie mów- jeszcze nie

Czy to już ten dzień po- kiedy wszystkie zegarki stoją?
Kiedy na horyzoncie koniec jest
a wszystkie marzenia idą spać
Jesteśmy ostatni raz razem?
Przecież dopiero co się zaczęło

Jeśli ten dzień ostatnim jest
proszę nie mów mi tego jeszcze
Jeśli to jest nasz koniec
nie mów- jeszcze nie

To jest ostatni dzień, to jest ostatni dzień
Jest to ostatni deszcz na tym dachu?
Jest to ostatnie błogosławieństwo i nasza ostatnia wspólna noc?

ZaczÄ…Å‚ siÄ™ nasz koniec?
Obojętnie- przecież jeszcze jesteśmy razem

Jeśli ten dzień ostatnim jest
proszę nie mów mi tego jeszcze
Jeśli to jest nas koniec
nie mów

Jeśli ten dzień ostatnim jest
proszę nie mów mi tego jeszcze
A jeśli zostaniesz to umrę
jeszcze nie - jeszcze nie
Jest to ostatni deszcz na tym dachu?
Jest to ostatnie błogosławieństwo?
Nie mów- jeszcze nie
... To jest ostatni dzień
Nie jestem sobÄ… (Ich bin nicht ich)
Moje oczy patrzą na mnie zmęczone i nie znajdują pocieszenia
Nie mogę już na siebie patrzeć - nie jestem sobą
Wszystko co kiedyś we mnie było - nie umiem już tego znaleźć
Wszystko zniknęło - jak we śnie
WidzÄ™, jak powoli znikam

Nie jestem soba gdy nie ma CiÄ™ przy mnie - jestem samotny
To co we mnie jeszcze zostało - nie chcę taki być
Na zewnatrz krzywe niebo
A na ścianie wisi Twój pożegnalny list
Nie jestem soba gdy nie ma CiÄ™ przy mnie - jestem samotny

Nie wiem już kim jestem - i co jest jeszcze ważne
To wszystko jest tam, gdzie ty jesteÅ›
Bez ciebie przez noc - nie mogę nic w sobie znaleźć
Co zrobiłaś ze mną - widzę, jak powoli znikam

Nie jestem soba gdy nie ma CiÄ™ przy mnie - jestem samotny
To co we mnie jeszcze zostało - nie chcę taki być
Na zewnatrz krzywe niebo
A na ścianie wisi Twój pożegnalny list
Nie jestem soba gdy nie ma CiÄ™ przy mnie - jestem samotny

Powoli znikam - nie wytrzymujÄ™ ze sobÄ…
Nie potrafię wyrzucić z siebie Twojego obrazu
Obojętnie, gdzie jesteś - chodź i ratuj mnie
Nie jestem sobÄ… kiedy Ciebie...

...nie ma przy mnie - jestem samotny
To co we mnie jeszcze zostało - nie chcę taki być
Na zewnatrz krzywe niebo
A na ścianie wisi Twój pożegnalny list
Nie jestem soba gdy nie ma Cię przy mnie - nie chcę już żyć

(powoli znikam - nie wytrzymuję ze soba nie potrafie wyrzucić z siebie Twojego obrazu)

Nie chcę juz żyć
(Obojętnie, gdzie jesteś - chodź i ratuj mnie
Nie jestem sobÄ… kiedy Ciebie...
Żyj sekundą (Leb die Sekunde)
Od dziś dni są o połowę krótsze
nie ma powodów do śmiechu
wczoraj było przed 100.000 lat
jutro – nie wie nikt
od jutra zegar zostanie zastÄ…piony przez odliczanie
słońce zaświeci także nocą
przepraszam, jednak przemyślałam
przecież na to naprawdę nie ma teraz czasu...
brak czasu
brak czasu
brak czasu
żyj przez sekundę
tu i teraz
trzymaj jÄ… mocno
żyj przez sekundę
tu i teraz
trzymaj ja mocno
w przeciwnym razie zniknie
w przeciwnym razie zniknie
od dzisiaj każdy dzień jest nowym światem
planety są na wyprzedaż
cała galaktyka została spokojnie ustawiona
a czas pędzi niesamowicie szybko
sraj na wczoraj i przypomnij sobie chwile obecnÄ…
zanim jÄ… zapomnisz
przepraszam, jednak przemyślałam
przecież na to naprawdę nie ma teraz czasu...
brak czasu
żyj przez sekundę
tu i teraz
trzymaj jÄ… mocno
żyj przez sekundę
tu i teraz
trzymaj ja mocno
czas płynie
czas płynie
czas płynie
zatrzymaj go
czas płynie
żyj przez sekundę
tu i teraz
trzymaj jÄ… mocno
żyj przez sekundę
tu i teraz
trzymaj ja mocno
w przeciwnym razie zniknie

Przez Monsun (Durch den Monsun)
Okno nie otwiera się już
Jest tu pełno ciebie i pusto
I ostatnia świeca mija przede mną.
W końcu czekam już wieczność, to takie dalekie
Na zewnątrz czarne chmury podciągają tu do góry.
MuszÄ™ przez Monsun
Za świat W końcu pora póki żaden deszcz nie padał bardzo
Przeciw burzy na wzdłuż otchłani
I kiedy ja już nie mogę myśl po tym o mnie
Uciekniemy kiedyÅ› razem
Przez Monsun
Wszystko dobre stanie siÄ™ potem
Pół księżyca tonie właśnie przede mną, był jeszcze przy tobie
Zatrzymuje siÄ™, naprawdÄ™ obiecujÄ™ co on mnie.
Potrafię znajdować białą ciebie
Słyszeć twoje imię w burzę
Wierzyć jeszcze w tę wiarę nie potrafię
MuszÄ™ przez Monsun
Za świat
W końcu pora póki żaden deszcz nie padał bardzo
Przeciw burzy na wzdłuż otchłani
I kiedy ja już nie mogę myśl po tym o mnie
Uciekniemy kiedyÅ› razem
Ponieważ zatrzymywać może nas wiele drobiazgów
Przez Monsun
Hey
Hey
Ja walczę sobą przez siłę
Za tym drzwiami
Ona zwycięży
I potem zaprowadzi siebie ku tobie
Wszystko dobre stanie siÄ™ potem
Wszystko dobre stanie siÄ™ potem
Wszystko dobre stanie siÄ™
Wszystko dobre
MuszÄ™ przez Monsun
Za świat
W końcu pora póki żaden deszcz nie padał bardzo
Przeciw burzy na wzdłuż otchłani
I kiedy ja już nie mogę myśl po tym o mnie
Uciekniemy kiedyÅ› razem
Ponieważ zatrzymywać może nas wiele drobiazgów
Przez Monsun
Przez Monsun
Wszystko dobre stanie siÄ™ potem
Przez Monsun
Wszystko dobre stanie siÄ™ potem
Rette mich (uratuj mnie)
Pierwszy raz sam w naszej kryjowce
widze nasze imiona na ścianie
I chce żeby odeszły
Chcę ci wszystko powierzyć
dlaczego jestes nie obecna?
chodz z powrotem.. chodz z powrotem
Chodz i uratuj mnie ja spalam się od środka
Chodz i uratuj mnie ja nie wytrzymam bez ciebie
Chodz i uratuj mnie- uratuj mnie
Nasze sny kłamały
a żadna łza nie była prawdziwa
powiedz ze tak nie bylo- powiedz to teraz
Moze słyszysz moje s.o.s w radiu
Słyszysz mnie?- nie,nie słyszysz mnie
Chodz i uratuj mnie ja spalam się od środka
Chodz i uratuj mnie ja nie wytrzymam bez ciebie
Chodz i uratuj mnie- uratuj mnie
ciebie i mnie - ciebie i mnie - ciebie i mnie ...
Widze jeszcze nasze imiona i chce zeby odeszły
nasze sny kłamały i żadna łza nie była prawdziwa
słyszysz mnie?- nie,nie słyszysz mnie
Chodz i uratuj mnie ja spalam się od środka
Chodz i uratuj mnie ja nie wytrzymam bez ciebie
Chodz i uratuj mnie- uratuj mnie !



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung